10 міфів про електрокари

10 января 2019 г.

Незважаючи на те, що електромобіль давно не дивина на українських дорогах, деякі міфи про них до сих пір можуть ввести в оману. Давайте розберемося наскільки топ 10 міфів про електроавто відповідають реальності.

1. Електромобілі – повільний транспорт

Ті, хто так кажуть ніколи не відчували електротягу наживо. Адже електричний автомобіль в більшості випадків буде розганятися швидше свого бензинового конкурента тому електродвигун при розгоні відразу дає сто відсотків крутного моменту. Tesla Model S, наприклад, досягає позначки в 100 км/ч за дві з половиною секунди.

2. На електрокарі далеко не заїдеш

У 2019 електромобілі вже мають запас ходу в 300-400 кілометрів на одному заряді батареї. Та й електрокарам, яким вже 4-5 років, проїхати 150-200 км без підзарядки не складе труднощів. Такої відстані цілком достатньо на день для поїздок по місту. Навіть в Сполучених Штатах, відомих своїми великими відстанями, водій щодня проїжджає в середньому 64 км, згідно зі статистикою Департаменту транспорту.

3. Електромобілі небезпечні

Сучасні моделі мають усі необхідні компоненти, що відповідають за безпеку водія і пасажирів. Ремені і подушки безпеки, ABS, камери і датчики, що попереджають водія про небезпеку – все це є в більшості електрокарів. Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) нещодавно присудила електрокару Chevrolet Bolt EV – 5 з 5 зірок за безпеку пасажирів, а Tesla Model S отримала п'ятірки у всіх номінаціях.

4. Електрокари дорогі

На даний момент виробництво електромобілів для виробника більш затратне, ніж виробництво авто з ДВЗ. Купити електромобіль часто допомагає держава – у вигляді нульових акцизів і ввізних мит, як в Україні, або субсидіями і пільгами, як в США. Крім федеральної знижки в 7,500 доларів, в Каліфорнії і Колорадо є ще регіональні дотації на електротранспорт.

5. Авто з електричними двигунами шкодять навколишньому середовищу

Зовсім нешкідливими для екології – електрокари назвати звичайно не можна. Непряма шкода від їх виробництва, експлуатації та утилізації – для природи звичайно є. Однак, сукупний рівень забруднення екології від електрокарів значно нижче, ніж від авто з ДВЗ.

6. Експлуатація авто з електричним двигуном коштує стільки ж, скільки авто з ДВЗ

5 тисяч долларов США. Саме стільки за п'ять років заощадить водій Hyundai Ioniq Electric, згідно з даними Американського Агентства з охорони навколишнього середовища. І це без урахування витрат на масло, фільтри, свічки, форсунки, прокладки та інші витратні матеріали на які буде постійно витрачатися власник бензинового авто.

7. Електромобілі ненадійні в експлуатації

Використання авто з електричним двигуном в рази простіше ніж бензинового або дизельного. Можна забути про безліч витратних матеріалів, перерахованих пунктом вище. Знос електродвигуна також значно нижче. Електродвигун легше бензинового, що також знижує навантаження на підвіску. Електроніка та ходова частина мало чим відрізняються від авто з ДВЗ, а отже, плюси та мінуси будуть такі ж самі.

8. Трудно відшукати зарядку для електрокара

Електромобілі в Україні, особливо в великих містах, точно не потерпають від такої проблеми. Кількість станцій, в тому числі – станцій швидкої зарядки, росте в нашій країні з кожним днем.

9. Електрокари сприяють збільшенню споживання енергії в світі

У докір власникам електромобілів часто ставлять, що їх авто збільшують навантаження на електромережі, що призведе в недалекому майбутньому до перевантажень і аварій. Однак, це навряд чи станеться. Домашні зарядні станції безпечні як для електромереж, так і для мешканців. Крім того, більшість власників електрокарів заряджають свої авто вночі. В цей час загальне споживання електроенергії падає і можна не бояться перепадів напруги.

10. Аккумулятори в електрокарі швидко зношуються

Батареї, що встановлюються в електромобілі надійні. Вони розраховані для тривалого використання. Навіть після 4-5 років використання, батареї електромобілів тримають ємність на рівні 90% від початкової. Також багато виробників дають гарантію на акумулятори. У США ця гарантія становить 8 років або 100 миль пробігу. У Nissan заявляють, що модель Leaf зберігає 75% від початкової ємності батарей навіть після 120 тисяч миль пробігу. Ілон Маск запевняє, що Tesla після пройдених 200 000 миль, втратить в обсязі батареї не більше 10 відсотків.

Компанія Garazh: многорічний досвід роботи у шинному бізнесі!
https://www.garazh.com.ua