Автомобілісти України обирають Continental
Шини ТМ Continental за відгуками українських споживачів, які брали участь в голосуванні, зайняли почесне перше місце. За методикою дослідження ця процедура проводиться протягом року і враховує вибір трьох категорій респондентів: користувачів, експертів і зірок шоу-бізнесу. В цьому році проголосувало більше 39 тис. споживачів.
Результати завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).
Вшанування бренду Continental користувачами більше ніж тридцяти інших торгових марок шин, є важливим підтвердженням для компанії, що стратегія пріоритету безпеки знайшла відгук у українських водіїв.
Кожен день більш ніж 250 000 співробітників компанії Continental у всьому світі, а зокрема 42000 інженерів і розробників працюють над тим, щоб зменшити аварійність і травматичні випадки на дорогах і звести кількість аварій до нуля. Така місія компанії перегукується з призначенням лікарів - рятувати життя.