Перегрів двигуна: ознаки та причини
З настанням спеки потрібно більш ретельно слідкувати за вказівником температури двигуна. При повільному русі, тривалій роботі на холостому ходу, в пробках, а також при інтенсивній їзді – “серце” авто починає сильніше нагріватися.
Що вказує на проблеми в системі охолодження?
Перш за все про це розповість показчик температури охолоджуючої рідини. Коли він показує перегрів, обов'язково потрібно зупинитись. Подальший рух з перегрівом призведе до серйозної поломки двигуна. Для перевірки рівня рідини ні в якому разі не рекомендується відкривати кришку радіатора або розширювального бачка. Це можна робити тільки після того, як двигун трохи охолоне. У більшості випадків рівень можна побачити скрізь прозорі стінки бачка. Також, можна доторкнутися верхнього патрубка радіатора, якщо він гарячий та наповнений, більше шансів, шо рідина не витікає.
У разі, коли рівень все ж таки потрібно відновити, не варто доливати рідину відразу. Краще почекати приблизно 30 хвилин, щоб мотор дещо охолонув. Коли в наявності велике протікання, запускати двигун вкрай протипоказано. Пересування в такому випадку можливе тільки на евакуаторі або на буксирі. При незначній втраті рідини рух можливий, якщо постійно спостерігати за температурою та зупинятись для доливу тосолу.
Головні причини перегріву
- Несправність термостату. Рідина циркулює по малому колу.
- Вийшов з ладу вентилятор охолоджувальної системи.
- За наявності термомуфти, її відмова теж призводить до перегріву.
- Зниження пропускної здатності радіатора.
- Повітряні пробки, які утворюються після заливання та зливання охолоджуючої рідини.
- Несправність насосу системи охолодження.
- Пошкоджена прокладка головки блоку циліндрів або тріщина головки блоку.