Високоякісні батареї допоможуть Ford та GM наздогнати Tesla

22 ноября 2021 г.

Ford та його партнери планують витратити $11,4 млрд на будівництво виробничих потужностей у найближчі роки. Компанія розраховує виробляти достатню кількість батарей для живлення принаймні мільйона електромобілів на рік до 2025 року.

Також General Motors планує витратити $35 млрд на електрифікацію транспортних засобів до 2025 року порівняно з попередніми прогнозами витрат у розмірі $27 млрд.

Volkswagen, найбільший за обсягами у світі автовиробник, має намір побудувати шість акумуляторних установок у Європі до 2030 року.

Більшість нещодавньої уваги до витрат на акумулятори та питань ланцюжка постачання була зосереджена на сировині, що використовується у виробництві акумуляторів, та місцях, де вони видобуваються. Це серйозна проблема.

Виробники електромобілів, такі як Tesla, переходять з кобальту до нікелю. Представники GM також кажуть, що видалили 70% кобальту, який використовували у своєму останньому поколінні батарей електромобілів.

Автовиробники, включаючи GM, зосередилися на графітових альтернативах, таких як літієві металеві та кремнієві аноди, що є більш продуктивними і дешевшими.

Батареї для електромобілей можуть коштувати приблизно від $140 до 150 за кВт-годину. Промисловість хоче знизити вартість акумуляторів до $60 доларів до кінця десятиліття. Це можливо через покращення кожної частини батареї та її виробничого процесу, включаючи ланцюжок постачання.