Розширена гарантiя

Гарантія на проколи, порізи, здуття та первинне балансування, поширюються на шини усіх торгових марок придбаних та встановлених в Шинному Центрі “GARAZH” (далі ШЦ “GARAZH”), в кількості від 2(двох) штук.
 

  Умови гарантії:

  •  Участь у програмі гарантії, що має на увазі відвідування ШЦ “GARAZH”, для безкоштовної перевірки стану гарантійних шин з обов”язковим внесенням відмітки у шинний паспорт.
  • Обов’язкова перевірка коліс на наявність дисбалансу, через 1000 км.(одну тисячу) пробігу після встановлення на автомобіль, далі кожні 5000 км.(п’ять тисяч) за регламентом,  вказаному у шинному паспорті.*
  • У разі, якщо шини купуються в кількості 2 шт., вони не повинні бути встановлені на різні осі автомобіля.
  • Встановлення шин необхідно проводити тільки в  ШЦ “GARAZH”.
  • Термін дії гарантії – 12 (дванадцять) місяців від дати покупки.
  • Гарантія починає діяти з моменту установки і першої відмітки у шинному паспорті, в ШЦ “GARAZH”.

 

При дотриманні даних умов гарантії, ШЦ “GARAZH” зобов'язується виконати безкоштовний ремонт шин  у разі виявлення в процесі експлуатації будь-якого пошкодження, включаючи порізи, проколи, розриви і здуття на боковинах. У разі неможливості проведення ремонту, проводиться допомога в придбанні аналогічної шини, за відсутності можливості придбання такої 1-ї або 2-х шин  ШЦ “GARAZH” - здійснює підбір схожих варіантів.

 

 Гарантійний ремонт не здiйснюється у випадках:

 

  1.  Несвоєчасної сезонної зміни шин: зимовий - в період не раніше 1 жовтня, але не пізніше 31 березня; літній - в період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня;
  2. Якщо залишкова мінімальна глибина протектора шин становить менше 4 мм;
  3. Нерівномірного зносу протектора, радіального або осьового биття шини;
  4.  Наявності дефектів: злам каркаса, розрив, осипання, оплавлення внутрішнього герметизуючого шару, що утворився в результаті експлуатації шин із заниженим тиском і (або) експлуатація шини після повної втрати тиску, навіть якщо втрата тиску була викликана механічним пошкодженням шини;
  5.  Пошкоджень, викликаних неправильним зберіганням, або отриманих в результаті впливу паливно-мастильних матеріалів, хімікатів, вогню;
  6.  Ушкоджень, отриманих в результаті монтажу / демонтажу, ремонту шини поза ШЦ “GARAZH”, або дисбалансу колеса;
  7.  Ушкоджень, отриманих в результаті ДТП, елементами кузова або підвіски автомобіля;
  8. Ушкоджень, отриманих в результаті стихійного лиха (повені, землетруси, урагану);
  9. Пошкоджень, викликаних застосуванням дисків невідповідного розміру або дисків з дефектами;
  10.  Пошкоджень умисного характеру - акти вандалізму з боку покупця, третіх осіб. Дій правоохоронних органів, спрямованих на примусову зупинку транспортного засобу;
  11.  Невідповідності дійсності даних, зазначених у гарантійному талоні;
  12. Невідповідності розміру шин, індексу навантаження і індексу швидкості, які рекомендовані для даного автомобіля.

 

   У випадку звернення споживача з гарантійним випадком, ШЦ “GARAZH ” залишає за собою право перевірити якість товару щодо якого виник спір протягом чотирнадцяти днів. У разі наявності Товару, вимога споживача, яку підприємством визнано такою, що підлягає задоволенню задовольняється негайно, а у разі відсутності товару підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача у двомісячний строк неможливо,споживач вправі на свій вибір пред'явити Підприємству інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" № 1023-XII від 12.05.1991.